İki gün boyunca ziyaretçilerini ağırlayacak olan sergide, öğrencilerin eğitim yılı boyunca yürüttükleri çalışmalar ve ortaya koydukları ürünler tanıtıldı.
Serginin açılış programına İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı İsmail Kılınç, Harezmi Eğitim Modeli İl Koordinatörü ve Ar-Ge Birimi Öğretmeni Kamuran Emsal Sipahi, Ar-Ge biriminde görevli öğretmenler, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Açılışın ardından davetliler, öğrenciler tarafından hazırlanan proje ve uygulamaları inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Programda konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin ortaya koyduğu eğitim anlayışı doğrultusunda uygulanan Harezmi Eğitim Modeli'nin; öğrencilerin bilgi, beceri, değer ve eğilimlerini bütüncül bir yaklaşımla geliştirmeyi amaçladığını ifade etti. Çalışkan, Karaman'da ilk kez uygulanan bu model kapsamında özveriyle çalışan okul yöneticilerine, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür ederek emeği geçenleri tebrik etti. Harezmi Eğitim Modeli kapsamında yaklaşık 24 hafta süren çalışmalar sonucunda öğrenciler, günlük yaşamdan hareketle belirledikleri problemler üzerinde disiplinler arası yöntemlerle çalıştı. Bu süreçte öğrenciler, "Veri Avcılığı ve Sistem Analizi" teması çerçevesinde araştırmalar yaparak çeşitli çözüm önerileri geliştirdi. Sergide yer alan çalışmalar, 4 öğretmenin rehberliğinde 11 öğrenci tarafından hazırlandı. Öğrencilerin araştırma, problem çözme, iş birliği, eleştirel düşünme, iletişim ve üretkenlik becerilerini geliştirmelerine katkı sağlayan projeler, ziyaretçiler tarafından ilgiyle incelendi. Harezmi Eğitim Modeli Bilim Şenliği Sergisi, öğrencilerin yalnızca akademik bilgi edinmelerini değil; aynı zamanda düşünme, üretme ve birlikte çalışma kültürünü deneyimlemelerini sağlayan önemli bir öğrenme ortamı olarak dikkat çekti.
Serginin açılış programına İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı İsmail Kılınç, Harezmi Eğitim Modeli İl Koordinatörü ve Ar-Ge Birimi Öğretmeni Kamuran Emsal Sipahi, Ar-Ge biriminde görevli öğretmenler, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Açılışın ardından davetliler, öğrenciler tarafından hazırlanan proje ve uygulamaları inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Programda konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin ortaya koyduğu eğitim anlayışı doğrultusunda uygulanan Harezmi Eğitim Modeli'nin; öğrencilerin bilgi, beceri, değer ve eğilimlerini bütüncül bir yaklaşımla geliştirmeyi amaçladığını ifade etti. Çalışkan, Karaman'da ilk kez uygulanan bu model kapsamında özveriyle çalışan okul yöneticilerine, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür ederek emeği geçenleri tebrik etti. Harezmi Eğitim Modeli kapsamında yaklaşık 24 hafta süren çalışmalar sonucunda öğrenciler, günlük yaşamdan hareketle belirledikleri problemler üzerinde disiplinler arası yöntemlerle çalıştı. Bu süreçte öğrenciler, "Veri Avcılığı ve Sistem Analizi" teması çerçevesinde araştırmalar yaparak çeşitli çözüm önerileri geliştirdi. Sergide yer alan çalışmalar, 4 öğretmenin rehberliğinde 11 öğrenci tarafından hazırlandı. Öğrencilerin araştırma, problem çözme, iş birliği, eleştirel düşünme, iletişim ve üretkenlik becerilerini geliştirmelerine katkı sağlayan projeler, ziyaretçiler tarafından ilgiyle incelendi. Harezmi Eğitim Modeli Bilim Şenliği Sergisi, öğrencilerin yalnızca akademik bilgi edinmelerini değil; aynı zamanda düşünme, üretme ve birlikte çalışma kültürünü deneyimlemelerini sağlayan önemli bir öğrenme ortamı olarak dikkat çekti.









