On İkinci Kalkınma Planı (2024-2028) ile 2025 Yılı Cumhurbaşkanlığı Yıllık Programında yer alan; gençlerin bilimsel düşünme, girişimcilik, yenilikçilik, dijital ve yeşil dönüşüm becerilerinin geliştirilmesine yönelik hedefler doğrultusunda yürütülen faaliyetlerin değerlendirildiği toplantıya İl Millî Eğitim Müdürümüz Mehmet Çalışkan, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcımız İsmail Kılınç, okul müdürleri ile 33 okuldan Genç Ar-Ge ekipleri katıldı. Son 12 Ayda 33 Okuldan 99 Kişilik Genç Ar-Ge Ekibi İle 501 İçerik Üretildi Toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca Karaman Times’ta gerçekleştirilen eğitim, bilim, kültür ve proje çalışmalarının görünürlüğüne sağlanan katkılar ele alınırken, öğrencilerin araştırma, dijital içerik üretimi ve iletişim becerilerine yönelik kazanımlar paylaşıldı. Ayrıca gelecek döneme ilişkin hedef ve planlamalar değerlendirildi. Yıl boyunca platforma yapılan katkılar incelendiğinde TOBB Fen Lisesi ve Necip Fazıl Kısakürek Sosyal Bilimler Lisesinin 50’şer haberle ilk sırada yer aldığı görüldü. Bu okulları 46 haberle Karaman Anadolu Lisesi, 44 haberle Yunuskent Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi, 41 haberle Mehmet Akif Ersoy Çok Programlı Anadolu Lisesi ve 30 haberle Fatih Anadolu Lisesi takip etti.
Eğitim
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 17:17
Gençlerin Dijital Üretim Yolculuğu, Fikirden İçeriğe Uzanan Bir Serüven
Karaman İl Millî Eğitim Müdürlüğü Strateji Geliştirme Şubesi Ar-Ge Birimi koordinesinde yürütülen Genç Ar-Ge faaliyetleri kapsamında “Karaman Times Ge...
Eğitim
22 Haziran 2026 - 17:17
İlginizi Çekebilir






