Sarıveliler'de 400 Keklik Doğaya Salındı

Karaman Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü'ne bağlı Ermenek Şefliği tarafından Sarıveliler ilçesinde keklik salımı gerçekleştirildi.

Çalışma kapsamında 400 adet keklik, doğal yaşam alanlarına bırakıldı.

Yetkililer, gerçekleştirilen salım çalışmasıyla biyolojik çeşitliliğin desteklenmesi, ekolojik dengenin korunması ve kenelerle biyolojik mücadeleye katkı sağlanmasının hedeflendiğini belirtti.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü tarafından sürdürülen çalışmaların, yaban hayatının güçlendirilmesi ve doğal ekosistemin sürdürülebilirliğine katkı sunması açısından önem taşıdığı ifade edildi.

İLÇELER Sarıveliler Keklik Doğaya Salındı Karaman